Werkwijze
Nieuwe klanten komen vaak aan onze naam door de mond-tot-mond reclame, voor ons een geweldige vorm van reclame, beter kunnen we ons niet wensen. Maar ook doordat mensen onze borden langs de weg zien staan waar wij aan het bouwen zijn of een kijkje hebben genomen in de keuken van ons bedrijf (werkplaats of kantoor). Na ons eerste (vaak) telefonische contact maken wij een afspraak met u, het liefst op de locatie waar het werk zich straks gaat afspelen. Mocht het om een nieuwbouw project gaan, dan zijn tekeningen vaak voldoende.
In het persoonlijke gesprek stellen wij ons voor en nemen de werkzaamheden met u door, aspecten als offerte, calculatie, uitvoering en planning komen aan de orde. Volgens afspraak sturen wij u na ongeveer 2 weken een geheel vrijblijvende offerte toe. Mochten er meer vragen zijn of aanvullingen dan verwerken wij deze in de begroting en sturen u een gereviseerd exemplaar toe.
Bij goedkeuring van de offerte, worden de documenten ondertekend en spreken wij met u een startdatum af, waarop de werkzaamheden kunnen aanvangen. Onderwerpen als BouwGarant, betalings voorwaarden, algemene voorwaarden etc. worden samen met u vooraf goed afgesproken en vastgelegd in onze uitgebreide offerte. Ook zaken als meer en minderwerk zijn vooraf zeer belangrijk om door te spreken, hiervoor zijn bij ons standaard procedures aanwezig.
Wij willen tijdens dit voortraject de klant zo duidelijk en transparant mogelijk informeren, het is onze insteek uw budget te bewaken en dit niet te overschrijden. Nadat de werkzaamheden zijn afgerond lopen wij met u door het werk en maken een opleverlijst, hierin staan de posten welke (nog) niet aan uw wensen voldoen. De posten worden binnen een gestelde termijn van bijvoorbeeld 5 werkdagen afgewerkt en het werk is afgerond.